Webshops samenwerking

Waarom een webshop samenwerking?

Wanneer u zelf weinig ervaring heeft met online ondernemen maar toch geen budget heeft om een duur online marketing bureau of webshop ontwikkelaar kunt inhuren dan biedt een samenwerking met Dropshops wellicht uitkomst. Omdat we alle online werkzaamheden uit handen nemen kunt u zich volledig richten op de aspecten waar u wel in kunt uitblinken.

U doet waar u goed in bent!

Als u een druk bezette ondernemer bent dan heeft u vaak geen tijd om u bezig te houden met elk klein detail van uw webwinkel en/of elke kleine vraag in inbox. Om de groei van uw webwinkel te verwezenlijken is het bovendien al snel nodig om de minder leuke werkzaamheden uit te besteden. Voor veel beginnende webwinkels kan het echter (nog) lang niet uit om een medewerker in dienst te nemen. Een no cure no pay samenwerking is in deze situaties ideaal omdat u weet dat wij ook alleen profiteren bij een goed resultaat!

Wij doen waar wij goed in zijn!

Bij Dropshops hebben we inmiddels vele jaren ervaring opgebouwd met het maken, optimaliseren en promoten van webwinkels. Voor de inkoop van distributie vertrouwen we echter op de samenwerkingen met Nederlandse importeurs zoals u wellicht. Wij nemen de gehele online marketing vervolgens uit handen waardoor u eigenlijk alleen maar dozen hoeft te verschuiven! Neem
gerust eens contact op alle vragen heeft over het aan gaan van een webshop samenwerking!

Webshoppen in 2015

Een nieuwe webshop lanceren is momenteel vrij gemakkelijk en zomaar klaar. Maar een webwinkel lanceren en constant bezoekers tevreden te houden en klanten binden en behouden is een stukje lastiger. Belangrijk is dan om in te spelen op de trends en om constant up-to-date te blijven.

Snelle werking webwinkel

De snelheid van de webwinkel wordt steeds belangrijker. Natuurlijk heeft een pagina tijd nodig om te laden, maar als dit erg traag gaat dan kunnen bezoekers afhaken. Alle extra functies en extra inhoud van de webshop betekent ook dat dit trager kan werken. Zorg ervoor dat u een goede conversie heeft, want dan zal het ook op de mobiel beter werken!

Mobiel winkelen

Want het mobiel gebruik is enorm aan het stijgen, dus een responsive versie is een absolute must. Vooral op gebied van e-commerce is het van belang, want de gebruiker schakelt snel tussen een webwinkel, social media en streaming video’s om informatie te vergaren en te delen.

Een duidelijke zoekfunctie

Als een bezoeker iets zoekt, moet het snel gevonden worden. Een optimale zoekfunctie kan hierin voldoen. Tevens is de indeling van de website ook van belang, waardoor categorisch alle producten snel te bekijken zijn. Maar een zoekfunctie die een duidelijke weergave biedt met resultaten speelt in op de behoeften van de bezoeker. Productkenmerken toevoegen optimaliseert deze functie.

Personaliseren met omnichannel

Met omnichannel zijn contactmomenten met de (potentiele) klant te optimaliseren en aaneen te sluiten. Doe dit via verschillende kanalen, in een fysieke winkel of via online kanalen zoals social media, marktplaats of vergelijkingssites. Een bezoeker wil weten met wie hij/ zij te maken heeft en een persoonlijk contactmoment stimuleert vertrouwen.

Bron: https://www.true.nl/blog/wat-brengt-e-commerce-in-2015-ons/